Hi! Welcome to the forum for Platinum Arts Sandbox Free 3D Game Maker. I currently have the forums locked as I am attempting to properly update them. If you have any questions please e-mail me through the Platinum Arts website.

A random game in which we count to 1000 while corrupting wis

For those addicting little forum games.
User avatar
Runescapedj
Member
Member
Posts: 1706
Joined: January 9th, 2010, 9:06 am
Name: Michiel
IRC Username: Sandboxdj
Location: Deventer, the Netherlands

A random game in which we count to 1000 while corrupting wis

Post by Runescapedj »

I just copied this idea from count 2 1000 (idea of a pizza), and let's do it!

please try 2 do everything in every post

I start of:

1

You're banned cuz I'm the first poster in this topic (YAY! and YIPPIE!)

ehm... Wish granted?
I wish pizza'll forgive me I stole his idea
User avatar
RonnieNeeley
Member
Member
Posts: 203
Joined: May 5th, 2010, 6:35 pm
Name: Ronnie Neeley
Location: Illinois
Contact:

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by RonnieNeeley »

If people actually do this, I will lose all faith in this forum. No joke.
User avatar
Runescapedj
Member
Member
Posts: 1706
Joined: January 9th, 2010, 9:06 am
Name: Michiel
IRC Username: Sandboxdj
Location: Deventer, the Netherlands

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Runescapedj »

plz only post if you participate, thx
User avatar
Cankinder
Member
Member
Posts: 189
Joined: May 28th, 2010, 1:50 pm
Name: Victor Manuel
IRC Username: Cankinder
Location: Spain, using my pc
Contact:

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Cankinder »

2 :lol:
you´re banned for love me O.O
User avatar
Runescapedj
Member
Member
Posts: 1706
Joined: January 9th, 2010, 9:06 am
Name: Michiel
IRC Username: Sandboxdj
Location: Deventer, the Netherlands

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Runescapedj »

3

You're banned cuz u didn't made a wish

I wish this topic'll grow fast
User avatar
Bigboss
Member
Member
Posts: 282
Joined: July 23rd, 2010, 1:35 pm
Name: Naked Snake
Contact:

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Bigboss »

4
your banned becuz you made a wish
I wish I had gills and a waterproof computer
Zombie map (Version 2) Image
Image
Want a user bar like this one? PM Leo
Image
User avatar
Runescapedj
Member
Member
Posts: 1706
Joined: January 9th, 2010, 9:06 am
Name: Michiel
IRC Username: Sandboxdj
Location: Deventer, the Netherlands

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Runescapedj »

5
You're banned cuz you didn't granted my wish
Wish granted, but you somehow got eaten by a IHU
I wish we'll reach 1000 on this topic (which I don't think so)
User avatar
PizzaLover101
Member
Member
Posts: 1751
Joined: October 23rd, 2009, 1:33 pm
Name: NAME
IRC Username: DaItsicle
Location: By a computer
Contact:

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by PizzaLover101 »

You forgot your game :P

6
Your banned for actually doing this
Granted, but you die of amazement
I wish I didn't smell....................

(random game part)
Sandbox
Project 1: Da Chest Collector [TBD]
Project 2: Tis a secret [End of summer] announcement June 22 2011
Project 3: An even bigger secret!

http://pizzagametime.tk/
http://forums.pizzagametime.tk/
User avatar
Runescapedj
Member
Member
Posts: 1706
Joined: January 9th, 2010, 9:06 am
Name: Michiel
IRC Username: Sandboxdj
Location: Deventer, the Netherlands

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Runescapedj »

w8 a second, u smell? take a shower or so?

7
You're banned cuz ur right, I forgot my own game
(who wanna play hangman here 2? 5 letters, max 10 wrong)
x... ok, u won, xcoughxcough
Wish granted, but you accidently burned urself cuz of the shower, it was 2 hot
I wish I was good enough in english 2 know an word that starts with an x (and that I remember it 2)
User avatar
Bigboss
Member
Member
Posts: 282
Joined: July 23rd, 2010, 1:35 pm
Name: Naked Snake
Contact:

Re: A random game in which we count to 1000 while corrupting

Post by Bigboss »

Xenophobia :D learn to spellcheck
8
Your banned for forgeting a game
you remembered my word but after your next post you will forget it
I wish Sandbox 2.6 would come out (full not beta)
Zombie map (Version 2) Image
Image
Want a user bar like this one? PM Leo
Image
Post Reply